Четвер, 18.04.2024, 12:08:08
Вітаю Вас Гість | RSS

Новоолександрівська гімназія Новоолександрівської сільради

Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 28
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0

Сторінка психолога

Поради батькам від психолога

  

  

 

Телефони « гарячих ліній» (безкоштовні)

У сприянні знаходження виходу із складних ситуації, вирішення своїх проблем та з надією бути почути діти України все більше довіряють  телефонам «гарячих ліній». Маючи вільний доступ до телефону, діти мають можливість відкритися, знайти однодумців.

     Урядова телефонна «гаряча лінія» (Державна установа «Урядовий контактний центр») – телефонний центр спілкування Уряду з громадянами, що дозволяє їм оперативно отримувати інформацію від органів виконавчої влади. Усі дзвінки приймаються операторами Центру та передаються відповідним органам виконавчої влади, які розглядають звернення та надають відповіді заявникам.

                          Номер телефону урядової «гарячої лінії»: 0-800-507-309

    Всеукраїнська дитяча лінія «Телефон Довіри»:0-800 500 21 80

 Національна «гаряча лінія» по запобіганню торгівлі людьми : 0-800 500 225

З мобільного - 772

Національна  «гаряча лінія»  з питань домашнього насильства, торгівлі людьми, гендерної дискримінації  та захисту прав дітей

0-800 500 335

Національна лінія телефону довіри ВІЛ/СНІД: 0-800-500-45-10

Гаряча лінія УВС «Громадська позиція» 0-800-505-12

(будь-яка людина може розповісти про факти продажу неповнолітнім алкогольної або тютюнової продукції. Повідомлення реєструється, потім проводиться перевірка торгівельного закладу)


ПАМ’ЯТКА ПСИХОЛОГІЧНОЇ САМОДОПОМОГИ ДЛЯ ВИМУШЕНИХ ПЕРЕСЕЛЕНЦІВ.

    Вимушені переселенці – так ми називаємо наших гостей, що були змушені лишити свої домівки і все, до чого звикли.

      Переїзд у нове незнайоме місце із невідомою кінцевою датою повернення додому є стресом. Різні люди переживають стресс по різному, але навіть найсильніші можуть виявити у себе симптоми пов’язані зі стресом.

Симптоми стресу:

  • розлади сну: важко засинаєш, постійно прокидаєшся, вранці встаєш, не почуваючи, що відпочив, погані сни, що часто відображають події останнього часу, нічні жахи;
  • розлади харчування: не хочеться їсти, чи навпаки не вдається насититися, їжа, здається, не має смаку;
  • розлади уваги: важко концентруватися, постійно переключаєшся з одного на інше, важко завершити справу, що почав, важко всидіти на одному місці, навіть якщо вимагає ситуація;
  • розлади пам’яті: спогади, що переслідують, «картинки перед очима» подій, які Ви пережили, вибіркове забування імен, слів, дат;
  • емоційні труднощі: нічого не відчуваєш, чи навпаки настрій постійно і сильно змінюється, сльози на очах, пригніченість чи навпаки дратівливість, страхи, жах, агресивність, тривога чи сум.

     Якщо у Вас є один чи декілька із перерахованих вище симптомів, важливо розуміти, що це – наслідки пережитих подій, що травмують душу. ЦЕ НЕ ВАШ НЕДОЛІК, ВИ НЕ ВИННІ в тому, що з вами відбувається і ЦЕ НЕ СОРОМНО – ЦЕ НОРМАЛЬНА РЕАКЦІЯ людини на екстремальні події, що загрожують життю.

Як допомогти собі або члену Вашої родини, якщо він має такі симптоми?

1. Звернутися до психолога школи.

2. Включитися в активну діяльність на новому місці. Чим більше Ви будете зайняті повсякденними справами – тим менше місця лишиться на тривоги та тяжкі переживання. Окрім того, Ви матимете куди подіти свою енергію та станете більш адаптованими до нових умов життя.

3. Малювати! Все щозавгодно, як травматичніподії, так і те щонадихає,даєсили.

4. Скласти список ресурсів – того, що Вас підтримує, щодопомагає, даєсили. Це можуть бути приємнізаняття, рідні люди, колишнідосягнення на роботі, приємніспогади.

5. Періодично звертати увагу на своє тіло: як ноги, спина, чи напружені м’язи, чи зручно Вам сидіти, чи тепло Вам. А після цього, зверніть увагу, як стоїте на землі, відчуйте максимальну опору, піклуйтеся про свій фізичний комфорт.

ПАМ’ЯТАЙТЕ! Ми разом!

Нам важливо, що з Вами відбувається!

Ми готові допомогти!


18 лютого 2016р. відбувся тренінг з професійної орієнтації для учнів 5.6 класів.  Метою проведення тренінгу було допомогти учасникам ознайомитись з професіями та  визначити таку сферу діяльності, яка була б для них цікавою, у якій вони могли б розкрити свої найкращі якості та професійно розвиватись

 


Як скласти іспит.

10 корисних порад від психологів

 1. Шукайте допомоги: запитайте у вашого викладача або репетитора, як найефективніше підготуватися до іспиту та як поводитися на ньому.

2. Влаштовуйте собі короткі перерви під час підготовки до іспиту. Якщо ваш мозок утомився, він не зможе запам'ятати нічого.

3. Плануйте свій час.

4. Відведіть достатній час на сон; харчуйтеся розумно.

5. Займайтеся фізичними вправами - прогулюйтеся, бігайте, займайтеся спортом або будь-якою фізичною активністю, приємною вам.

6. Залишайтеся позитивно налаштованим - не думайте про майбутнє або про можливий провал.

7. Налаштуйтеся на перемогу й будьте готові зробити максимально від вас залежне.

8. Будьте пильні - якщо ви почуваєтеся нездоровим, поговоріть із кимось про своє занепокоєння.

9. Не будьте занадто розслабленим! Невеликий стрес навіть корисний, тому що змушує вас готуватися інтенсивніше.

10. Чиніть розумно - якщо обговорення іспиту з друзями засмучує вас - не робіть цього! Забудьте про складний іспит! Що минуло, того не змінити й не виправити!

Невелика фінальна порада. Якщо ви займаєтеся ввечері, не лягайте спати одразу після навчання. Ваш мозок і далі аналізуватиме інформацію й нескоро заспокоїться. Краще влаштуйте собі невелику вечірню прогулянку.



ПОРАДИ   БАТЬКАМ  

ЩОДО   ПІДГОТОВКИ   ДІТЕЙ   ДО   ШКОЛИ

 1.     Не залякуйте дітей школою, це призведе до небажання дитини йти туди. Особливо небезпечно це стосовно боязких, невпевнених у собі дітей.

 2.     Виявляйте цікавість до індивідуальності дитини, її внутрішнього світу.

 3.     Суворість і доброзичливість у вихованні дітей повинні бути помірними.

 4.     Сприяйте добрим взаємостосункам вашої дитини з однолітками, бо якщо їх нема, виникає відчуття напруги і хвилювання, що призводить до появи відчуття неповноцінності, агресивності. У дитини може сформуватися негативне ставлення до дітей, до школи.

 5.     Головну увагу при формуванні невимушеності в спілкуванні з дорослими приділяйте сюжетно-рольовій грі (гра в школу, програвайте роль учителя).

 6.     Для формування адекватного рівня спілкування і взаємодії дитини з однолітками використовуйте ігри, за правилами яких діти змушені узгоджувати свої дії для виконання спільного завдання.

 7.     Для формування внутрішньої позиції дитини, розвитку її адекватної оцінки та самооцінки, використовуйте режисерські ігри, в яких носіями ролей виступають іграшки (ляльки, тварини), дитина сама створює і реалізовує сюжет гри, одночасно виконуючи різні ролі.

 8.     Для формування навчальної діяльності застосовуйте дитяче експериментування, у процесі якого діти "відкривають" нові сторони і якості об’єктів, нові знання народжують нові питання.

Форма входу
Пошук
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Архів записів
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2024
Зробити безкоштовний сайт з uCoz